keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Jouluextra - Röllin joululahjatoiveet

 
Jouluextra-sarjassa on niin monta osaa kuin jaksamme tehdä - toivottavasti enemmän kuin tämä yksi. Nauttikaa siis niin paljon kun voitte, tämä ilo voi olla hyvin lyhyt!
 
Röllin joulutervehdys
Heissulivei ja hörähdykset sinne jonnekkin, missä ikinä oletkaan! Pääsin vihdoinkin kertomaan teille ihan ite, mitä haluaisin joulahjaksi. Olen kovin perso ruoalle, harmi vain että Jonna ja Henna eivät sitä tajua aina, ja siksi toivonkin iiiison kasan porkkanoita ja muita herkkuja. Olisi myös tosi kiva, että tulisi lunta, niin pääsisin juoksemaan oikein kunnolla lumisille, aidatuille laitumille irtona - kuvitelkaa kuinka kivaa on mennä niin kovaa, kuin itseä huvittaa! Toivoisin myös, että mun tosi karvaiset shetlantilaiset läskipallerot osaisivat olla vähän kiltempiä mua kohtaan, vähän joulumieltä hei! Yksi niistä vaan angstaa mua kohtaan, yks lähtee pois, ja kolmas yrittää syödä mun pepun?!!! En viitti potkii sitä, koska se on nii pieni (neljä vuotta nuorempi ku mä) nii se voi mennä rikki jos rupeen ilkeeks sitä kohtaan. Luulen myös, että noi kaksjalkaset eivät kauheesti arvostais sitä, jos rupeisin kovikseks... No, on ne oikeesti ihan kivoja, eikä ne nyt oo kovin läskejäkään.
 
Oon oikeesti tosi fiksun näkönen poni aina, uskottehan mua?
Todellisuudessa luulen, että saan lahjaksi herkkuja ja jonkun pehmeän paketin, jotain semmosta noi ihmiset ovat kuiskutelleet, ja ne luulivat vielä etten kuullut! No, oon kyllä ihan tyytyväinen siihenkin, pääasia, että ihmiset pitävät mua rakastettuna lemmikkinä, pussaan niitä kyllä takasin!
 
Hyvät jouluhörähdykset teillekkin, ja jos musta ei kuulu mitään enää, nii hyvää joulua sitten!
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti